פרקטים לחדרי ילדים

למה כדאי להתקין פרקטים לחדרי ילדים?
ילדים ופרקטים עשויים להישמע לנו כמו שני דברים שלא הולכים יחד, אך הדבר אינו נכון כלל. ילדים בגילאים קטנים נוטים לחזור הביתה מבית הספר עם נעליים, לשפוך משקאות על הרצפה ובאופן כללי לזרוע הרס ברחבי הבית. במובן הזה, לפרקט יש יתרון חשוב על פני סוגי ריצוף אחרים: הוא קל לניקוי, תיקון וחידוש. עץ ישרוד שנים של נזקים פיזיים, וישנן אינספור אפשרויות של פרקטים שעליהם ילדיכם יוכלו להתרוצץ, לקפץ ולשחק.

יתרונות פרקט לחדר ילדים
פרקטים לחדרי ילדים מעניקים לחדרים מראה חמים וטבעי. הטמפרטורה הטבעית של הפרקט היא גבוהה יותר ביחס לסוגי ריצוף אחרים והוא משמר היטב חום, מה שגם מהווה יתרון עבור ילדים. פרקט יכול להיות נהדר גם עבור ילדים עם אלרגיות, מפני שהוא לא נוטה לצבור אבק ועובש. גם שריטות או סימנים שעלולים להופיע על גבי הפרקט לאורך זמן נראים כמו חלק מהעיצוב המקורי שלו.

סוגי פרקט ומידת ההתאמה שלהם לחדרי ילדים
אלון- אלון לבן ואדום הם סוגי עץ נפוצים מאוד לריצוף. שני סוגי הפרקט יהיו חזקים ועמידים. האלון האדום יסווה שריטות וכתמים באופן מוצלח יותר.
דובדבן ברזילאי- חזק כפליים מהאלון ועמיד מאוד בפני לחות. מאפיינים אלה הופכים את הפרקט לקשה יותר להכתמה.
ברוש אוסטרלי- גם הוא חזק יותר מהאלון אך נוטה להיסדק יותר בקלות. גם הוא יסווה שריטות באופן מוצלח יחסית.
במבוק- בדרך כלל, הבמבוק הוא פחות חזק ממרבית סוגי הפרקט האחרים ומועד יותר לנזקים פיזיים. אנחנו פחות ממליצים עליו לריצוף חדר הילדים.
מייפל- גם הוא סוג חזק מאוד של פרקט, ועמיד מאוד בפני נזקים.
טיק- סוג שהפך לנפוץ יותר בשנים האחרונות. דומה לאלון במידת החוזק שלו, ועמיד בפני מזיקים ושינויי טמפרטורה.
אורן- פרקט העשוי מעץ אורן הוא הרבה פחות מומלץ לשימוש בחדרי ילדים, מפני שהוא ניזוק מאוד בקלות ואינו עמיד בפני לחות וכתמים.

ניקיון
הורים רבים לילדים מעדיפים פרקט על פני אפשרויות ריצוף אחרות מפני שילדים מלכלכים באופן תדיר, ועל פרקט ניתן לראות כתמים ולכלוך בקלות גדולה הרבה יותר מאשר על סוגים אחרים של ריצוף. זה הוא יתרון משמעותי בהנחת פרקט בחדרי ילדים.

בטיחות
הורים רבים נוטים לדאוג לגבי בטיחות הילדים שלהם בסביבת פרקטים. ניתן להתגבר על כל בעיות הבטיחות האפשריות באמצעות הנחת שטיח על גבי חלק מהרצפה של חדר הילדים.

פרקט לחדר ילדים הוא רעיון מומלץ ביותר לריצוף חדר הילדים. צוות העובדים שלנו כאן כדי לעזור לכם להתאים את סוג הפרקט המתאים ביותר עבורכם.

התקשרו עכשיו